Bewezen Bedrijfsconcepten
Strategieën om alleen te starten met wat écht werkt
Paperback NL 1e druk 9789403812861Samenvatting
Starten met ondernemen is spannend, maar ook risicovol — vooral wanneer je je idee nog niet hebt getoetst aan de realiteit van de markt. Bewezen Bedrijfsconcepten fungeert als jouw praktische kompas in deze cruciale opstartfase. Het boek biedt een gestructureerde aanpak om een vaag idee om te zetten in een gevalideerd, schaalbaar en winstgevend bedrijfsconcept.
Je leert hoe je klantbehoeften helder in kaart brengt, hoe je aannames test en risico’s beperkt, en hoe je een Minimum Viable Product ontwikkelt dat echte waarde levert. Daarnaast ontdek je hoe je feedback systematisch verzamelt en inzet om je concept te verbeteren én hoe je jouw idee vormgeeft tot een duurzaam businessmodel.
Of je nu een digitale start-up overweegt, een dienst wilt lanceren of een fysiek product in de markt wil zetten, dit boek helpt je om doelgericht te werk te gaan. Het bespaart je tijd, geld en energie — en geeft je de inzichten en tools om met vertrouwen te bouwen aan een onderneming die echt werkt.
Specificaties
Thema classificatie
Vaak samen gekocht
Anderen die dit kochten, kochten ook
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan