Filteren
Trefwoord
6 resultaten
gebondenEngels288 blz.9781399411257
1e druk
4-1-2024
An exploration of some of the most high profile environmental and sustainability challenges facing businesses and consumers, and 101 of the most practical solutions from the world of marketing. Meer
paperbackNederlands224 blz.9789022337936
1e druk
10-6-2021
In 'Factcheck. Is het echt duurzaam?' probeert journaliste Georgina Wilson-Powell antwoorden te vinden op 140 ecodilemma’s uit het leven van alledag. Meer
paperbackNederlands280 blz.9789026354144
1e druk
6-11-2020
Op zijn geheel eigen en verrassende wijze spoort Foer de lezer aan om na te denken over hoe volgende generaties ons handelen op dit cruciale moment zullen beoordelen. Meer
22,99
Gratis verzonden | Op voorraad | Vandaag voor 23:00 besteld, volgende dag in huis
paperbackNederlands320 blz.9789000389612
1e druk
1-6-2023
We hebben wel een vermoeden waar ons kroketje, onze cappuccino en ons eitje vandaan komen, maar daar laten we het liever bij. Zo niet Roel Binnendijk. Meer
23,99
Gratis verzonden | Op voorraad | Vandaag voor 23:00 besteld, volgende dag in huis
gebondenEngels320 blz.9781591391456
1e druk
Wat is authenticiteit eigenlijk? In dit provocatieve en praktische boek definiëren James Gilmore en Joseph Pine wat authenticiteit betekent voor de postmoderne consument en hoe bedrijven hun aanbod als 'echt' kunnen positioneren. Meer
gebondenEngels294 blz.9780470689417
1e druk
Stuart Emmett en Vivek Sood bieden een duidelijk strategisch overzicht en plan voor de uitvoering van groene supply chains. Voor iedereen die worstelt met de elementen die nodig zijn om de supply chain-strategie te veranderen in een 'groene' richting. Meer