Filteren
Trefwoord
12 resultaten
paperbackNederlands326 blz.9789052617640
4e druk
29-8-2017
andere uitgaves beschikbaar
'Identiteit en Imago' is hét standaardwerk op het gebied van corporate communicatie, met alle recente academische theorie en praktijkervaringen op dit gebied. Meer
59,95
Gratis verzonden | Op voorraad | Vandaag voor 23:00 besteld, volgende dag in huis
paperbackNederlands328 blz.9789058758682
10e druk
30-3-2017
Wat zijn de communicatiebehoeften van een (non-)profitorganisatie? Dat is wat 'Geïntegreerde communicatie' uit de doeken doet. Meer
paperbackNederlands256 blz.9789052619231
1e druk
10-4-2014
andere uitgaves beschikbaar
'De alignment-factor' toont aan de hand van vier stappen hoe u als communicatieprofessional voor uw organisatie duurzame relaties opbouwt en ze op langere termijn onderhoudt. Meer
paperbackNederlands81 blz.9789013066319
1e druk
1-4-2010
Hoe u als bedrijf of organisatie met uw klanten omgaat, bepaalt voor een groot deel of zij besluiten klant te worden en te blijven. Professioneel klantgericht telefoongedrag is daarbij onontbeerlijk om de communicatie zo soepel mogelijk te laten verlopen. Meer
ingenaaidEngels238 blz.9780415690751
1e druk
12-11-2014
'The alignment-factor' laat aan de hand van vier stappen zien hoe u als communicatieprofessional voor uw organisatie duurzame relaties opbouwt. Meer
paperbackNederlands256 blz.9789462200906
1e druk
24-4-2014
andere uitgaves beschikbaar
'De vent is de tent' is een optimistische inwijding in de geheimen van reputatiemanagement. Het is een oproep om de slag te maken van management naar leiderschap, van mannelijk naar vrouwelijk denken en van zakelijkheid naar zingeving. Meer
e-bookNederlands272 blz.9789026341212
1e druk
23-5-2019
andere uitgaves beschikbaar
In 'Blokker' belichten Teri van der Heijden en Barbara Rijlaarsdam het gesloten familiebedrijf achter de Blokker-winkels. Wat ging er mis binnen het bedrijf en in de familie? Meer
paperbackNederlands537 blz.9789035131248
3e druk
18-10-2018
Ariëtte Dekker beschrijft het leven van Cornelis Verolme tegen de achtergrond van de verhoudingen in de Nederlandse scheepsbouw en industriepolitiek. Meer
paperbackEngels160 blz.9781118752364
1e druk
15-4-2014
The invaluable companion to the new edition of the bestselling How to Measure Anything. Meer
gebondenEngels388 blz.9780787977511
1e druk
Monica Higgins laat zien dat de 'career imprint' van een bedrijf (het resultaat van de systemen, structuur, strategie en cultuur van een bedrijf) dat werknemers met zich meenemen door hun carrière heen, de sleutel is voor het vormen van grote leiders. Meer
paperbackEngels158 blz.9780857080615
3e druk
10-3-2010
Richard Branson is een opportunist met een neus voor kansen op het moment dat anderen aarzelen of twijfelen om deze kansen te pakken. Meer
paperbackNederlands9789491743719
Steeds meer organisaties zien in dat een goede communicatie met de klant bepalend is voor hun succes. Wanneer u binnen uw organisatie de telefoon aanneemt en gasten ontvangt, speelt u een grote rol in de communicatie met de klant. Meer
73% KORTING