Filteren
Trefwoord
7 resultaten
gebondenEngels252 blz.9780471747192
1e druk
Jarenlang hebben bedrijven tegen hun klanten gepraat en dit communicatie genoemd. Nu is er het weblog - een kans voor uw bedrijf om mét uw klanten te praten en hen te laten reageren. Meer
paperbackNederlands81 blz.9789013066319
1e druk
1-4-2010
Hoe u als bedrijf of organisatie met uw klanten omgaat, bepaalt voor een groot deel of zij besluiten klant te worden en te blijven. Professioneel klantgericht telefoongedrag is daarbij onontbeerlijk om de communicatie zo soepel mogelijk te laten verlopen. Meer
e-bookNederlands272 blz.9789026341212
1e druk
23-5-2019
andere uitgaves beschikbaar
In 'Blokker' belichten Teri van der Heijden en Barbara Rijlaarsdam het gesloten familiebedrijf achter de Blokker-winkels. Wat ging er mis binnen het bedrijf en in de familie? Meer
paperbackNederlands537 blz.9789035131248
3e druk
18-10-2018
Ariëtte Dekker beschrijft het leven van Cornelis Verolme tegen de achtergrond van de verhoudingen in de Nederlandse scheepsbouw en industriepolitiek. Meer
paperbackEngels160 blz.9781118752364
1e druk
15-4-2014
The invaluable companion to the new edition of the bestselling How to Measure Anything. Meer
gebondenEngels388 blz.9780787977511
1e druk
Monica Higgins laat zien dat de 'career imprint' van een bedrijf (het resultaat van de systemen, structuur, strategie en cultuur van een bedrijf) dat werknemers met zich meenemen door hun carrière heen, de sleutel is voor het vormen van grote leiders. Meer
paperbackEngels158 blz.9780857080615
3e druk
10-3-2010
Richard Branson is een opportunist met een neus voor kansen op het moment dat anderen aarzelen of twijfelen om deze kansen te pakken. Meer