Filteren
Trefwoord
35 resultaten
gebondenEngels203 blz.9780787981396
1e druk
In dit boek worden realistische verhalen gebruikt die de paradox of excellence illustreren; hoe beter de prestaties zijn, hoe hoger de verwachtingen worden (waar niet aan voldaan kan worden). Meer
paperbackNederlands248 blz.9789053528273
1e druk
26-4-2013
andere uitgaves beschikbaar
In dit boek laten de auteurs zien hoe de klassieke idealen van welsprekendheid, weldenkendheid en wellevendheid weer ingang kunnen vinden in hedendaagse organisaties. Meer
paperbackNederlands224 blz.9789021583778
1e druk
14-9-2021
andere uitgaves beschikbaar
Wat is het geheim van ’s werelds meest succesvolle sportteam, de All Blacks uit Nieuw-Zeeland? James Kerr ontrafelt het mysterie van dit rugbyteam. Meer
paperbackNederlands296 blz.9789462760134
1e druk
20-11-2015
Bij talentontwikkeling moeten we naar de vier in dit boek beschreven ontwikkelingsassen kijken. Alleen zo kan een organisatie het beste uit alle mensen halen. Meer
gebondenEngels235 blz.9781932159806
1e druk
15-3-2008
This how-to book will help you develop and implement an evaluation process to help you reduce costs, lower risk, and improve both the performance of your company and your suppliers. Meer
gebondenEngels371 blz.9781982179670
1e druk
9-3-2022
Compelling, practical, and unprecedented in scope, CEO Excellence is a treasure trove of wisdom from today's most elite business leaders. Meer
gebondenEngels346 blz.9780385347020
1e druk
14-3-2014
andere uitgaves beschikbaar
Hoe houden organisaties processen in de hand als er meer en meer mensen aan meewerken en meer en meer mensen moeten worden bediend? U leest het in dit boek. Meer
37% KORTING
gebondenEngels167 blz.9780313386022
1e druk
16-6-2010
In this book, an entrepreneur and CEO of a major technology company shares original service concepts that will enable any company to keep customers coming back. Meer
gebondenEngels280 blz.9780071780780
1e druk
21-5-2015
One key to the Toyota Motor Company's unprecedented success is its famous production system and its lesser-known product development program. Meer
e-bookNederlands238 blz.9789052618111
1e druk
7-12-2010
Iedereen moet tegenwoordig unieke producten en diensten leveren, van de hoogste kwaliteit, tegen de laagste prijs, met gegarandeerde bezorging - dát zijn de markteisen, maar hoe speelt uw organisatie daarop in? Meer
ingenaaidEngels192 blz.9780749465308
1e druk
3-5-2012
'Complaint Management Excellence' draait om excellente service door een verbeterde klachtafhandeling. Meer
paperbackEngels240 blz.9781398614161
1e druk
27-8-2024
Understand how technologies such as artificial intelligence, machine learning and automation as well as analytics can improve talent acquisition and recruitment. Meer
paperbackEngels368 blz.9781847941008
1e druk
11-8-2016
andere uitgaves beschikbaar
Scaling up excellence is the key to creating a great organisation. It's how a small enterprise expands without losing focus. Meer
paperbackEngels308 blz.9781944027940
1e druk
15-3-2021
This beautifully-designed book by award-winning design firm, Donovan/Green, captures Tom’s timeless and new lessons in leadership for NOW. Meer
gebondenEngels350 blz.9781119437659
1e druk
22-3-2019
Achieving Investment Excellence offers trustees and asset managers a comprehensive handbook for improving the quality of their investments. Meer
paperbackEngels448 blz.9781265784478
1e druk
10-6-2023
The world’s bestselling Lean expert shows service-based organizations how to go Lean, gain value, and get results—The Toyota Way. Meer
paperbackEngels215 blz.9781466586468
1e druk
13-8-2013
'Achieving HR Excellence through Six Sigma' explains how this powerful methodology works and supplies a roadmap to help you find and eliminate waste in your HR processes. Meer
gebondenEngels204 blz.9780071809467
1e druk
25-5-2013
In '12 Disciplines of Leadership Excellence' krijgt u simpele goed te volgen principes die u kunt gebruiken om uw organisatie duurzaam te verbeteren. Meer
ingenaaidEngels288 blz.9780749457051
6e druk
11-11-2010
'Customer Care Excellence' laat zien hoe u een klantgerichte focus kunt ontwikkelen en aanhouden. Deze zesde editie beschrijft trends en legt de nadruk op de strategische aspecten van klantenservice. Meer
paperbackEngels384 blz.9780749498290
1e druk
3-7-2021
Effectively and ethically leveraging people data to deliver real business value is what sets the best HR leaders and teams apart. Meer