Bekijk resultaten in...
Alle producten Managementboeken Seminars + Trainingen Online magazine Sale

Filter de resultaten

Managementrubriek

Taal

Trefwoorden

Toon meer

Prijs

-
Toon resultaten
Filteren
Trefwoord
2 resultaten
Alle producten
paperbackNederlands497 blz.9789071501456 1e druk 29-6-2011
Verkooppositie Positie #1176
Belangrijk bij een service is klanttevredenheid over de geleverde prestaties. Dit boek beschrijft de benodigde prestatie-indicatoren om de klanttevredenheid te borgen.  Meer
88,50
Verwachte levertijd ongeveer 5 werkdagen
paperbackEngels236 blz.9789074495059 1e druk 1-3-2023
Verkooppositie Positie #4161
This book clarifies the key concepts of governance & management of digital services. It also provides methods and techniques, illustrated with examples from practice, that you can use to set up and execute governance & management pragmatically at your organization.  Meer
44,95
29,95
Laatste exemplaar! Voor 21:00 uur besteld, morgen in huis
34% KORTING

    Personen

      Trefwoorden

        Bekijk resultaten in...

        • Alle producten
        • Managementboeken
        • Online magazine
        • Sale