Bekijk resultaten in...
Alle producten Managementboeken Seminars + Trainingen Online magazine Sale

Filter de resultaten

Rubriek

Managementrubriek

Taal

Ministerie

Trefwoorden

Toon meer

Prijs

-
Toon resultaten
Filteren
Trefwoord
26 resultaten
Alle producten
paperbackNederlands256 blz.9789492723734 1e druk 29-12-2022
andere uitgaves beschikbaar
In dit boek leer je van succesvol droomplekeigenaar en coach Nelleke Griffioen op een gestructureerde manier jouw gastenverblijfdroom te onderzoeken en waar te maken.  Meer
27,95
Gratis verzonden | Op voorraad | Op werkdagen voor 23:00 besteld, volgende dag in huis
paperbackEngels224 blz.9781138007666 1e druk 28-4-2014
This book provides a comprehensive overview of international tourism, placing particular emphasis on the management of tourism.  Meer
62,44
Verwachte levertijd ongeveer 8 werkdagen
paperbackEngels440 blz.9781780648040 4e druk 5-5-2017
As well as extensive updating of sources, this new edition examines such topics as libertarianism, theocracy, anti-establishment politics, and the concept of generations.  Meer
79,72
Verwachte levertijd ongeveer 9 werkdagen
gebondenEngels258 blz.9781845418878 10-12-2024
This book offers a practical guide for scenario planning to make sense of the future of tourism for practitioners, researchers and students.  Meer
158,13
Verwachte levertijd ongeveer 16 werkdagen
36,75
Verwachte levertijd ongeveer 6 werkdagen
gebondenEngels804 blz.9781032524894 9e druk 30-4-2024
Worldwide Destinations: The Geography of Travel and Tourism is a unique text that explores tourism demand, supply, organisation, and resources for every country worldwide in a logically structured and accessible format.  Meer
221,81
Op werkdagen voor 21:00 besteld, volgende dag in huis
paperbackEngels758 blz.9780415726368 1e druk 30-3-2022
Tourism Marketing: In the Age of the Consumer offers a fresh and contemporary approach as an introductory textbook on tourism marketing.  Meer
62,44
Verwachte levertijd ongeveer 11 werkdagen
paperbackEngels270 blz.9780367582579 1e druk 30-6-2020
The book concludes by reviewing the role of consumers in CSR with ten strategies to close the consumers' attitude-behaviour gap and an account of how customers’ trust is a mediator between CSR, image and loyalty.  Meer
56,72
Op werkdagen voor 21:00 besteld, volgende dag in huis
paperbackEngels304 blz.9780367331382 3e druk 23-12-2019
This volume provides a wealth of information and guidance on managing sustainable tourism and it will be invaluable to educators, students, developers, entrepreneurs, strategic planners and policymakers.  Meer
72,44
Verwachte levertijd ongeveer 11 werkdagen
paperbackNederlands88 blz.9789066754232 4e druk 18-7-2023
'Taal & Toerisme' is een serie idioomboeken voor studenten aan mtro en toeristisch-recreatieve opleidingen.  Meer
19,95
Verwachte levertijd ongeveer 2 werkdagen
paperbackAnders88 blz.9789066754355 1e druk 28-4-2023
19,95
Op werkdagen voor 21:00 besteld, volgende dag in huis
paperbackEngels272 blz.9781138016293 3e druk 8-9-2015
Tourism Impacts, Planning and Management is a unique text, which links these three crucial areas of tourism - impacts, planning and management.  Meer
61,01
Verwachte levertijd ongeveer 11 werkdagen
paperbackEngels664 blz.9781292172354 6e druk 16-11-2017
This 6th edition of 'Tourism: Principles and Practice' is set in a dynamic world where the political and economic geographies are rapidly changing.  Meer
90,94
Verwachte levertijd ongeveer 8 werkdagen
paperbackEngels196 blz.9780750668569 1e druk
Dit toegankelijke boek bevat een uitgebreide, complete en actuele analyse van de belangrijkste sectoren in de toerisme industrie in China en India, en schrijft de groeiende vraag van de markt toe aan de industrieën in deze landen.  Meer
86,73
Verwachte levertijd ongeveer 9 werkdagen
paperbackEngels346 blz.9780750666619 1e druk
Hoe kunnen eigenaren en managers ervoor zorgen dat hun (grote) vastgoedportefeuille rendeert ten opzichte van hun investeringen? Hoe kunnen gebruikers en eigenaren er verder zeker van zijn dat ze profiteren van de beloften van goede marketing?  Meer
96,74
Verwachte levertijd ongeveer 9 werkdagen
paperbackEngels300 blz.9780750682770 1e druk
De concepten, strategieën en cases van 'Marketing Communications in Tourism and Hospitality' gaan specifiek in op tourisme en hospitality. Door de combinatie tussen een theoretische basis en een praktische gids, illustreert Scott McCabe de rol van communicatie in het bieden van gastvrijheid en service.  Meer
71,01
Verwachte levertijd ongeveer 9 werkdagen
paperbackEngels9780750685573 1e druk
In dit unieke en toegankelijke boek komen de meest recente ontwikkelingen in het wereldwijde toerisme ter sprake. Het probeert het gat te dichten dat bestaat tussen toerismepolitiek en strategische planning en is gericht op de praktische toepassing van theorie.  Meer
51,-
Verwachte levertijd ongeveer 9 werkdagen
gebondenEngels164 blz.9780123849090 1e druk 28-7-2010
De laatste decennia heeft het toerisme zich ontpopt als een belangrijke kracht in de mondiale economie en veel landen hebben steeds meer mogelijkheden om deel te nemen in dit sociaal-economisch verschijnsel.  Meer
186,78
Verwachte levertijd ongeveer 9 werkdagen
paperbackEngels784 blz.9781032331836 4e druk 4-1-2024
Strategic Management for Tourism, Hospitality and Events is the must-have text for students approaching this subject for the first time.  Meer
90,83
Op werkdagen voor 21:00 besteld, volgende dag in huis
paperbackEngels970 blz.9781032380698 3e druk 31-7-2023
Marketing and Managing Tourism Destinations is a comprehensive and integrated introductory textbook covering destination management and marketing in one volume.  Meer
72,44
Verwachte levertijd ongeveer 11 werkdagen

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Bekijk resultaten in...

        • Alle producten
        • Managementboeken
        • Online magazine