Filteren
			
		Trefwoord
		
	
	
									
									46 resultaten
								
								Trefwoord: Lean-denken
				paperbackNederlands118 blz.9789024417346
				1e druk
				8-5-2012
						
						Voor elke organisatie is het continu verbeteren van bedrijfsprocessen een must om te overleven. Er is een enorm aanbod van methoden voorhanden om hiermee aan de slag te gaan.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands128 blz.9789024438006
				3e druk
				3-3-2021
										
			
						Lean is een compleet managementsysteem gericht op het continu verbeteren van de organisatie en haar processen, zodat medewerkers succesvol kunnen zijn in het realiseren van organisatie- en klantambities.					 Meer
							
			
								
				e-bookNederlands9789051798616
				1e druk
				23-2-2015
						
						Deze uitgave heeft als doel eHealth en ICT-systemen in de zorg in verband te brengen met de belangrijke kwaliteitsdoelstellingen zoals doelmatigheid en transparantie.					 Meer
							
			
								
				paperbackEngels117 blz.9780984184347
				1e druk
				17-5-2013
						
						Door het volgen van een intuïtieve, stap-voor-stap aanpak daalt de doorlooptijd van de werkzaamheden drastisch met als eindresultaat een bedrijf dat haar kantoor gebruikt als hefboom voor groei.					 Meer
							
			
								21% KORTING
			
				paperbackNederlands314 blz.9789401800150
				1e druk
				18-12-2014
						
						Lean IT richt zich op het maximaliseren van waarde voor de klant door het minimaliseren van verspilling, dat wil zeggen: werk dat geen waarde toevoegt.					 Meer
							
			
								48% KORTING
			
				paperbackNederlands190 blz.9789059319493
				1e druk
				26-6-2015
						
						'L² Zorg' is bedoeld voor elke leidinggevende en manager in de zorg die verantwoordelijkheid wil nemen voor een duurzame en effectieve toepassing van de principes van lean.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands280 blz.9789462760141
				1e druk
				17-2-2015
										
			
						'De Lean Entrepreneur' laat ons verder kijken dan de Mythe van de Visionair, door vergaand begrip van klanten, snelle experimenten en inzichten uit de lean-startupmethode.					 Meer
							
			
								
				paperbackEngels436 blz.9781098168186
				2e druk
				30-4-2024
						
						Whether you're a startup founder trying to disrupt an industry or an entrepreneur trying to provoke change from within, your biggest challenge is creating a product people actually want.					 Meer
							
			
								
				gebondenEngels207 blz.9781449305178
				2e druk
				
						
						In dit inspirerende boek laat Ash Maurya u kennis maken met de strategie voor uw groeiende onderneming die nodig is bij het bereiken van "product/market fit".					 Meer
							
			
								70% KORTING
			
				paperbackEngels475 blz.9781439817162
				2e druk
				26-8-2011
						
						Veel organisaties worstelen ermee dat de geweldige operationele verbeteringen zich niet vertalen in financiële verbeteringen.					 Meer
							
			
								
				paperbackEngels194 blz.9781439820315
				
				9-2-2011
						
						'Lean Office and Service Simplified: The Definitive How-To Guide' goes beyond the basic tools to detail the key concepts of Lean as they apply to office and service environments.					 Meer
							
			
								
				paperbackEngels258 blz.9781439868430
				2e druk
				26-7-2012
						
						This second edition takes a step-by-step approach to implementing Lean in complex environments and describes which Lean techniques to use when faced with difficult situations-including high product mix, scheduling problems, shared resources, and unstable customer demand.					 Meer
							
			
								
				gebondenEngels330 blz.9781563273070
				1e druk
				27-5-2005
						
						Winner of a Shingo Prize for Excellence in Manufacturing Research Training Within Industry, by Donald Dinero, explores a crucial piece of a Lean initiative that has been overlooked throughout U.					 Meer
							
			
								
				paperbackEngels224 blz.9781563273421
				1e druk
				30-7-2006
						
						This Shingo Prize-winning resource explains how to implement, identify, and manage the critical relationships, and design characteristics, production systems, and personnel to satisfy customers and beat competitors.					 Meer
							
			
								
				paperbackEngels136 blz.9781563271236
				1e druk
				1-3-1996
						
						Hiroyuki Hirano's five pillars of the visual workplace: sort, set in order, shine, standardize and sustain are the most fundamental and often overlooked aspects in continuous improvement initiatives.					 Meer
							
			
								
				gebondenEngels288 blz.9781625271464
				
				9-9-2014
						
						This book focuses on the "how"-how to test, how to validate, and how to commercialize ideas with the lean, design, and agile techniques successful start-ups use.					 Meer
							
			
								
				paperbackEngels138 blz.9781934109205
				1e druk
				1-7-2010
						
						Managing to Learn by Toyota veteran John Shook, reveals the thinking underlying the vital A3 management process at the heart of lean management and lean leadership.					 Meer
							
			
								
				paperbackDuits256 blz.9783868815672
				1e druk
				
						
						Der Weg zum eigenen Unternehmen ist nie ohne Risiko. Und bis die Firma sich auf dem Markt etabliert hat, dauert es. Wer doch scheitert, verliert in der Regel viel Geld.					 Meer
							
			
								
				gebondenEngels448 blz.9781260468519
				2e druk
				6-1-2021
										
			
						With The Toyota Way, you have an inspiration and a model of how to set a direction, continuously improve and learn at all levels, continually "flow" value to satisfy customers, improve your leadership, and get quality right the first time.					 Meer
							
			
								
				paperbackEngels384 blz.9781856175203
				1e druk
				
						
						'Implementing Six Sigma and Lean' leert u de basis met eenvoudige trucjes en geavanceerde technieken die u in uiteenlopende organisaties kunt gebruiken.					 Meer