Lees verder
Niels Houtepen is een veelgevraagde (keynote)speaker en geïnteresseerd in mind-experimenten en illusies. Hij speelde zijn voorstellingen in meer dan 15 landen, waaronder op een verjaardagsfeest van Shakira. Om zijn ervaringen als illusionist en de kijk op communicatie met het grote publiek te delen, heeft Niels een boek geschreven: ‘Communicatie is een illusie’.
Meer over Niels HoutepenCommunicatie is een illusie
Meer impact en verbinding dankzij de geheimen van een illlusionist
E-book Epub met watermerkbeveiliging Nederlands 2021 1e druk 9789047015475Samenvatting
Gedurende een groot deel van onze werkdag zijn we ons vaak maar half bewust van wat we doen en zitten we met ons hoofd ergens anders. Dit levert matige resultaten en weinig voldoening op. Wat als je het nu eens heel anders aan zou pakken? Zoals corporate illusionist Niels Houtepen. Hij neemt je mee in zijn manier van naar de wereld kijken en laat zien dat de werkelijkheid veel ruimer is dan je denkt.
Met behulp van zijn uitnodigende tips en technieken word je bewuster van de omgeving, leer je hoe je je beter in kunt leven in anderen, hen kunt verwonderen en positief beïnvloedt, waardoor je communicatie met anderen leuker en effectiever wordt. Ineens wordt het sluiten van die salesdeal een makkie, de normaal zo saaie vergadering lekker energiek en die netwerkborrel echt nuttig. Is het magie of gewoon een kwestie van doen? Je ontdekt het in dit boek.
Specificaties
Expertrecensies (1)
Lees verder
Lezersrecensies
Interviews en artikelen (1)
Over Niels Houtepen
Inhoudsopgave
1 Wakker worden in het hier en nu 15
2 Een onbevangen vergadering 35
3 Een nuttige koffiepauze 55
4 Overtuigende toevalstreffers 79
5 Op een presenteerblaadje 105
6 De netwerkborrel 123
Save the best for last 141
Dankwoord 149
Over de auteur 153
Bronnen 157
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan